Predmet ponude je pružanje IT usluga od strane Univerziteta za potrebe institucije, a koje se odnose na:
• Jednokratno uspostavljanje digitalnog repozitorijuma naučnih rezultata i publikacija u slobodnom pristupu (u daljem tekstu: Repozitorijum),
• Permanentno tehničko održavanje i podrška u korišćenju Repozitorijuma
Sledi detaljan spisak aktivnosti tokom uspostavljanja, održavanja i korišćenja Repozitorijuma:
Usluga uspostavljanja Repozitorijuma |
•Uspostavljanje tehničkog okruženja za rad Repozitorijuma •Instalacija operativnog sistema, baze podataka, softverske platforme za realizaciju repozitorijuma Dspace •Ostvarivanje sigurnosnih preduslova za rad Repozitorijuma •Definisanje i realizaciju meta-podataka, kreiranje potrebnih stranica za pregled, pretragu i prikaz sadržaja Repozitorijuma •Realizacija stranica za uređivanje Repozitorijuma, čime se ostvaruje dodavanja sadržaja, unos meta-podataka, kreiranje periodičnih izveštaja o posećenosti itd. •Realizacija Repozitorijuma na oba pisma srpskog jezika (ćirilica i latinica), kao i engleski jezik. •Realizacija razmene meta-podataka prema propisanom međunarodnom standardu OAI-PMH i integracija u evropsku infrastrukturu digitalnih repozitorijuma naučnih rezultata u otvorenom pristupu. •Prilagođavanje Repozitorijuma za specifične potrebe korisnika •Prilagođavanje izgleda Repozitorijuma u skladu sa vizuelnim identitetom korisnika i pripadajućih instituta. •Inicijalno kreiranje uređivačkih korisničkih naloga i postavljanje neophodnih privilegija. •Inicijalna obuka potrebnog broja administratora i korisnika sa uređivačkim pravom za rad na Repozitorijumu. •Inicijalno punjenje Repozitorijuma sa zapisima iz mežunarodnih izvora (WoS), kao i javno dostupnih izvora koji podržavaju OAI/PMH (NaRDUS). |
|
•Administracija operativnog sistema, baze podataka i sistemskog softvera •Sprovođenje sistema zaštite •Omogućavanje pune funkcionalnosti Repozitorijuma •Administracija platforme Repozitorijuma •Obezbeđivanje rada svih potrebnih funkcija •Dalji razvoj i unapređenje Repozitorijuma •Dodavanje novih normativnih datoteka (npr. spisak projekata novog projektnog ciklusa, odražavanje postojećih šifarnika prema eventualnim promenama normativnog rečnika podatka itd.) •Dodavanje novih meta-podataka (polja) prema potrebi i zahtevima •Tehnička podrška •Helpdesk telefonska i imejl podrška po sistemu 24/7 •Stručna pomoć pri korišćenju Repozitorijuma •Automatsko nadgledanje rada Repozitorijuma •Redovan bekap podataka |