Podrška (helpdesk i NOC)
Helpdesk
Grupa za podršku — RCUB helpdesk — u svakom trenutku stoji na raspolaganju fakultetima Univerziteta u Beogradu, drugim institucijama povezanim na AMRES i pojedinačnim korisnicima.
RCUB helpdesk korisnicima pruža sledeće vrste podrške:
- pružanje osnovnih informacija o korišćenju RCUB servisa,
- prihvatanje i evidentiranje prijave problema u radu RCUB servisa,
- pružanje tehničke pomoći pri rešavanju problema,
- u slučaju potrebe, ukoliko problem eskalira, pružamo viši nivo podrške naših inženjera u sektoru za računarsko–komunikacione ili informacione tehnologije.
NAPOMENA: Pojedinačni korisnici mogu kontaktirati RCUB helpdesk samo po pitanju servisa za pojedinačne korisnike (email, proxy, dial-up itd). Prijavu problema i kontakte po pitanju servisa za institucije mogu ostvariti samo ovlašćena tehnička lica fakulteta i drugih institucija korisnika (mrežni i sistem administratori).
U saradnji sa RCUB NOC (Network Operational Center) i CSIRT timom, RCUB helpdesk takođe sprovodi i sledeće redovne aktivnosti:
- permanentni monitoring funkcionalnosti infrastrukture i servisa,
- proaktivno obaveštavanje korisnika o uočenim problemima,
- generisanje i slanje SLA izveštaja o radu komunikacionih veza i servisa,
- praćenje anomalija u strukturi mrežnog saobraćaja, koje su obično manifestacija bezbednosnih incidenata (npr. ativnosti virusa, skeniranje mreže, DoS napadi itd.),
- prihvatanje spoljnih prijava o bezbednosnim incidentima,
- prenošenje informacija o bezbednosnim incidentima do RCUB korisnika - učesnika incidenta.
Kontakt:
Email:
Ova adresa el. pošte je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je videli.
Telefon: +381 11 303 1258
Radno vreme: 0 do 24h
NOC (Network operation center)
Osim opšte podrške prvog nivoa koju pruža helpdesk služba, RCUB NOC tim (Network Operation Center) sprovodi drugi nivo podrške na održavanju i razvoju mreže.
Ove aktivnosti se odnose na mrežu i mrežne servise, a između ostalog obuhvataju sledeće:
- tehničko održavanje,
- rešavanje složenijih problema i specifičnih zahteva,
- praćenje i unapređivanje performansi i kvaliteta rada,
- realizacija razmene saobraćaja sa drugim mrežama i domaćim provajderima,
- implementacija sigurnosne politike i principa,
- saradnja sa NOC timovima drugih mreža,
- planiranje, unapređenje i razvoj mreže i mrežnih servisa.
Kontakt:
Ova adresa el. pošte je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je videli.